SSI

OEM-tryksensorer af rustfrit stål måler med stor nøjagtighed over et bredt temperaturområde og leverer digitale udgangssignaler

Sensortechnics nye tryksensorer af rustfrit stål i SSI-serien måler superpræcist relativ- og absoluttryk fra 200 mbar til 35 bar. SSI-sensorerne har en fremragende stabilitet og gentagelsesnøjagtighed, og opnår et totalt fejlbånd, der er bedre end ±1,5 % FSS over et bredt temperaturområde fra -20...+85° C. Sensorerne anvender præcis, digital signalbehandling og leverer samtidig både analoge 0,5...4,5-V-udgangssignaler og digitale I²C-bus-grænseflader (alternativt SPI-bus).

SSI-tryksensorerne giver OEM-brugere et fremragende pris-/ydelsesforhold. Fuldsvejste, medieisolerede konstruktioner i rustfrit stål sikrer en høj mediebestandighed ved anvendelse sammen med korrosive væsker og gasser. De eksisterende hustyper omfatter en membranudgave med svejsering og en tilslutning med G 1/8-gevind. Sensortechnics sikrer OEM-kunder hurtig og fleksibel tilpasning af alle tryksensorer i rustfrit stål til særlige krav og dermed skræddersyede løsninger til fordelagtig pris.

De vigtigste karakteristika for SSI-tryksensorerne:

• Relativ- og absoluttrykområder fra 200 mbar til 35 bar
  • Total nøjagtighed bedre end ± 1,5 % FSS fra -20 til +85° C
  • Analogt og digitalt udgangssignal samtidig
  • Fuldsvejste, medieisolerede konstruktioner i rustfrit stål

Typiske applikationer for SSI-serien vil f.eks. være inden for industriel måle- og reguleringsteknik, medicinteknik og måleteknik.

Juni 2010
Sensortechnics press photo SSI-tryksensorer af rustfrit stål