SSO

Prisbillige OEM-tryksensorer i rustfrit stål med G 1/8-gevindtilslutning og måleområder fra 200 mbar

De nye rustfrit stål tryksensorer i SSO-serien fra Sensortechnics måler, meget nøjagtigt, relative og absolutte tryk i intervaller fra 200 mbar til 35 bar. De fuldsvejsede, medieisolerede konstruktioner i rustfrit stål med G 1/8"-gevindtilslutning muliggør en høj mediebestandighed ved brug i forbindelse med korrosive væsker og gasser. SSO-sensorerne er præcisionskalibrerede, temperaturkompenserede og tilbyder høj gentagelses nøjagtighed, samt yderst præcise og langtidsstabile udgangssignaler. Den fuldstændigt analoge kompensationsteknik muliggør en næsten ubegrænset opløsning og hurtige sensor-reaktionstider.

Sensortechnics' SSO-serie er baseret på gennemprøvede piezoresistive silicium-sensorelementer og tilbyder OEM-kunder et excellent forhold imellem pris og ydelse. De laserjusterede kompensations modstande placeret på keramikunderlag er permanent beskyttede mod udefra kommende påvirkninger som f.eks. fugt og smuds ved hjælp af en særlig overfladebehandling. Yderligere en montagevariant er tilgængelig, denne variant er konstrueret som en membran-version med svejse ring. Derudover kan Sensortechnics tilbyde hurtig og fleksibel tilpasning af alle SSO tryksensorer i rustfrit stål til særlige kundebehov samt versioner med forstærket udgangssignal og I2C bus kommunikation.

SSO-tryksensorernes vigtigste kendetegn:

• Intervaller for relative og absolutte tryk fra 200 mbar til 35 bar
  • Præcisionskalibrerede og -temperaturkompenserede
  • Fuldsvejset, medieisoleret konstruktion i rustfrit stål
  • G 1/8"-gevindtilslutning eller membran version med svejse ring

SSO- tryksensorerne er perfekt tilpasset til mange OEM applikationer, industriel styrings- og reguleringsteknik, medikoteknik og måleteknik inkluderet.

November 2010
Sensortechnics Press Photo SSO-tryksensorer i rustfrit stål